Gamzeli_03 bilinçli şekilde üremek istiyoruz ve 2’den fazla çocuk istemiyoruz o sebeple kızım olsun istiyorum ve böyle bir uygulama, seçenek varsa eğer kız olana kadar doğurmaktansa bu uygulamayla yaptırmak mantıklı geliyor bize. Ayrıca inanca göre düşününce tüp bebek yaptıranlar da allahın işine karışmış oluyor o zaman, bu açıdan da bakmak lazım, olmuyorsa zorlamakta dinen düşünülmesi gereken bir şey bana göre.