Girne12 Canim yaa ilk zamanlar bende sorun yaptim bakdim birakacagi yok bende onunla beraber oynadim.Gebe kalinca midem bulandi telden oynamayi birakdim ama esimede soyledim yanimda oynamani istemiyorum diye simdi nadirende olsa oynuyo oynama diyince daha cok oynuyo bu arada.Ama benim esim is yerinde bos vakitlerinde oynuyo belkide ondan evde eskisi kadar sık oynamiyodur..