Ngsngetnsgng 35+4 üm, bebeğim ters pozisyonda. Ayaklar tam rahim ağzı üstünde ve tekmeleri aşağıda elektrik çarpmış hissi yaratıyor 🙈 Kafası sağ tarafta, artık sağ tarafımdaki kaburgam çürümüş gibi hissediyorum 😅 dönmesini 38-39 a kadar bekleyeceğiz eğer erken gelmezse. Sağa sola dönerken vajina kemiklerinin ağrısından ağlamak istiyorum. Ayaklarım şişmeye başladı. Ara ara kasılmalarım oluyor, bazen de ufak sancılar. Ama doktorum normal diyor. Sağlıkla gelsinler inşallah 🐣