Bende Yiğit ve Göktuğ arasinda kararsizim. Bence soyadinizla hangi isim daha uyumlu , kardes varsa uyum seviyorsaniz hangisi daha uyumlu onu düşünüp karar verebilirsinz. Bizde abla var, bi isim onunla uyumlu. Diğer isim soyadimizla daha uyumlu gibi. Abla Yiğit , baba Göktuğ diyor ee haliyle bendeki kararsızlık sürüyor 🤣🤣