Kızlar ciddi kramp girdi gibi sanki 38+1deyim haftaya sezaryen olacağım doktordan gelirken yavaş yavaş 15 dakika yürüdüm. Ancak ciddi anlamda karnımın içinde sancı mi bilmiyorum kramp girdi. Başımda arada dönüyor. Doktordan geldik herhangi bir problem sıkıntı sancı yoktu. Acile gitmeli miyim bunun için dinledikçe geçer mi bilgisi olanlar yazarsa sevinirim🌸