11 Mart‘ta kürtaj oldum bir ay ilişki olmaması gerektiğini ve altı ay gebelik olmaması gerektiğini söylemişti doktorum ve bugün tekrardan Aynı hastanede farklı bir doktora gittim altı ay bana biraz uzun bir süre gibi geldiği için tekrardan sormak istedim genel olarak hastalarımıza altı ay öneriyoruz dedi sizce ne yapmam gerekiyor? Ve gebelik için Endometrium kaç olması gerekiyor? Benimki 4mm