canım ben de geçen yıl laparoskopi oldum, sağ yumurtalığımda kist vardı, alındı. doktorum ameliyatta tüplere de baktı, biri açık biri hafif tıkalıymışş… sonrası biraz moral bozucu gelmişti ama umutsuzluğa kapılmdım.ameliyattan sonra 4. ayda hamile kaldım çok şükür kendini yorma, iyileşme sürecini güzel geçir, ben bol yürüyüş yapmıştım ve stresten uzak kalmaya çalıştım.seninde gönlünden geçen en kısa sürede olsun inşallah