Durumay1 6. Haftada kalp atışını duymuştum bi sonraki için 12. Haftada çağırmıştı. Herhangi bi kanama, ağrı durumu olursa daha erken gelebilirsin demişti. O süreçte farklı bi ölçüm vs yapılmıyormuş farklı bi şey görülmüyormuş 12. Hafta civarı artık burun kemiği, ense kalınlığı falan bakılmaya başlıyor isterseniz 2li tarama yaptırıyorsunuz o yüzden 12de gel demiştir. Tabii bende aradaki sürede dayanamayıp bi de devlete gitmiştim beklemek çok zor gelmişti