Cinsiyeti ne sizce bebeğimin . Bakar mısınız. 12+3
Emilaaaaa çok bulanık net değil canım anlayamadım
@Eymenkuzusu sence cinsiyeti ne
Emilaaaaa varsa 6-7 haftalk atsr misn