Mom_06 Bana da kürtaj yapan doktorum, rahmin toparlanması için 2 ay korunmamı söylemişti. Aile hekimim de 6 ay korun dedi. 6 ay bana uzun geldiği için 2 ay korunduktan sonra denemeye başlamıştım. Fakat kürtajdan 8 ay sonra hamile kalabildim ben. Yani rahim kendini ne zaman hazır hissediyorsa o zaman hamilelik oluşuyor bence.