Esoege Bebeğim 14 günlük oldu bugün uyku düzeni oluştırmak için erken mi sizce neler yapmalıyım sürekli kucağımda olmak emerek uyumak istiyo ben desteksiz uyumaya alışsın istiyorum ama erken gibi de. Fikirlerinizi beklerim
Neferut Esoege Daha çok erken bence en az 2 aya kadar bekleyin. Yenidoğan bebekler sık sık meme isteyecek normal olarak bağ kurmanız da lazım kokunuzla sakinleşmesi lazım tavsiyem biraz daha beklemeniz olur
Nesozg Esoege canım o hala kendini anne karnında hissediyor ne desteksiz uyuması :) 40 gün zor oluyor eve ama sonra hem acıkma hemde uyuma süresi uzuyor. Onu memeden hiç ayırma 1-1.5 ay sonra rahat ediceksin zaten allahın izniyle. Bebek ne isterse onu ver. İnan bu yorucu günler geçiyor az sabret
Esoege Neferut bende öyle düşünüyorum ama tam düzen kurulmasa da belli rutinler oluşturulması öneriliyo kafam karıştı
111anonim111 daha erken ama 3 aydan sonra mutlaka desteksiz uyutmaya çalışın benim bebeğim doğduğundan beri emerek uyuyor çok alıştı emmeye, emzik de vermemiştim şu an 8 aylık hala emerek uyuyor ve gece en az 5 kere uyanıp meme istiyor 🫠
Esoege Nesozg zaten kıyamıyorum koalam benim o şuan :( sadece herşeyi bilinçli yapma isteği benimki :(