tayfuneslihan benim kızım 3 yasında suan anne karnında kalbinde sorun var diyip prog yönlendirildi orda hıc bise cıkmadı cok sukur bazı doktorlara ücret kazandırılması ıcın ticaret haline gelmıs hastaneler annelerin aklına kötü fikri sokuyorlar nasıl olsa gidecektir dıye insanların duygularıyla oynuyorlar. Hıc canınızı sıkmayın Allah büyük