kalocwom Meriveannesi Ben 24. haftamda yaptırmıştım. Aç karnına sabahtan hastaneye gidiyorsunuz ilkte sizden kan alıp açlık şekerinize bakıyorlar. Ardından şekerli gazoz gibi bir içecek veriyorlar ve 15 dakika içerisinde bu içeceği içmenizi istiyorlar yavaş yavaş. İçtikten sonra 1. saat ve 2 saatte yeniden kanınızı alarak vücudun şekere gösterdiği direncin değerine bakıyorlar. Aynı gün içinde çıkıyor sonuçlar
Meriveannesi GirlandBoy_Mom bende düşünmüyordum canım Peritonoloğ doktoru istedi suyu fazla diye galiba bakalım dua et arkadaşına 🥰🌸
Meriveannesi SudeNazz9 doktor söylemişti yaptırın diye daha sonrasında suyum fazla çıktı yani sınırdaymış detaylı ultrason da Peritonoloğ doktoru yaptırmalısın dedi 🥺🥰
SudeNazz9 Gmry herhangi bir belirtin var miydi, cok tatlı yeme, ateş basmasi, cok susama, ağız kuruması gibi??
TugceOrak Meriveannesi tabiki de çok tehlikeli Allah korusun. Şeker olursa ve farkedilmezse anne bebek ölümüne kadar sebep olabiliyor, bu yüzden önemli diyoruz şeker testi
Gmry Meriveannesi çok sağolun🙏 ben 50lik yaptırdım ilk olarak çünkü hiç şüphelenmedik şekerden dahiliyedeki değerlerim çok iyiydi sadece bebeğim 1 hafta öne geçti bir anda o yüzden yaptık 50lik yüksek çıktı bu sefer 100lük yaptık oda yüksek çıkınca diyetisten eşliğinde ilerliyorum bana ve bebeğime herhangi bir yan etkisi olmadı sadece sürekli kan vermek insanı geriyor kollarım delik deşik olmuştu
KumpirsMom Meriveannesi o günün akşamında çıkmıştı yanlış hatırlamıyorsam ben 16 haftada yaptırdım doktorumun isteği üzerine gerek duyarsak 28 dede yaparız dedi ama sorun çıkmadı
TugceOrak Meriveannesi evet yaptırdım canım tabi. Sonuçlar aynı gün bir kaç saat içinde çıkıyor zaten şükür çıkmadı şekerim kafam rahatladı
Gmry SudeNazz9 çok aşırı tatlı yeme isteğim vardı ve malesef hamileliğimin başından itibaren de sık sık yedim onun haricinde bir belirtim olmadı
Nilay01- Meriveannesi daha 8.haftamdayım o zamana bir sıkıntı görürsem doktorumun talebiyle yaptırabilirim ama herşey yolunda giderse boş yere yaptırmak istemiyorum
Atlasin-Annesi Ben 24. Haftamda yaptırdım. Neden yaptırmıyorsunuz ki bebekle bir alakası yok önce kan alıyorlar sonra 1 şişe şekerli su içiyorsunuz 1 saat sonra tekrar kan alıyorlar. Şeker ölçümlerine bakıyorlar. Yani kötü birşey olmasın diye önceden yeme içme düzeninizi ayarlayabilmek için gerekli bence.