Meryem_mm merhaba, 24 saatlik idrarınızı toplayıp hastaneye teslim ediyorsunuz sonuç hemen çıkıyormuş eğitim araştırmada ben özelde yaptırdığım için sonucum 1 hafta sonra çıktı. Sonucum 0.14 çıktı bu da 140 mg gibi bir değermiş. İdrarda protein kaçağı 300 mg ın üstünde olursa ve tansiyon değerleriniz 14/9 un üstünde seyrederse gebelik zehirlenmesi tanısı alınıyormuş. Benim tansiyonum 11-12 falandı her sabah ölçtürmeye çalıştım o dönem. 140 mg ı da doktorum çok önemsiz buldu hamileliğin son haftalarında böbreklere binen yükten dolayı çok normal gebelerde olabiliyor dedi. Takibi bıraktım