İlk doğumum 31 yaşında ikinci doğumum 36 yaşında oldu tarama testlerim normal çıktı. İkinci gebelikte ilk gittiğim doktor nipt testi yapalım demişti onu da yaptırmamıştım sonra doktor değiştirdim diğer doktorum gerek görmedi rutin yapılan ikili test ve detaylı ultrason yaptırdım