Laleesra canım selam, eğer imkanın varsa kesinlikle aneztezili olmanı öneririm. Öyle basit bir ağrısı yok ne yazık ki. 2 hafta önce çektirdim ben işlemden sonra bayıldım. Benden sonra çektiren kadınların da hepsi fenalaştı.
vajinana yerleştirilen cihaz veya aletler ağrıtmıyor zaten,özellikle ilaç verdiklerinde ağrı yapan o zaten.
yani travmam oldu benim,eğer senin acı eşiğin yüksekse olabilirsin tabi aneztezi olmadan. ek olarak yanında pet götür kanama oluyor çünkü.
rabbim isteyen tüm herkese hayırlı ve sağlıklı eli ayağı düzgün bebişler nasip etsin inşallah.