Doktorunuzla konuşun bunu. Benim doktorum açlık tokluk 3 aylık ve insülin direnci gibi değerlerimle takip etti, bebeğin suyu kilosu ve benim gidişatıma göre de yüklemeye gerek duymadı. Duysaydı yaptırırdım itiraz etmezdim. Siz de doktorunuza güvenin belki de yaptırılmalı bilemeyiz.