Kızlar artık bende burda oh be sonunda doğurdum diyebiliyorum bunun için mutluyum ama ikinci sezeryanım olduğu için maalesef pozitif sezeryan hikayem diye giremiyorum konuya.. 34 haftada sancıdan hastanede yatmıştım zaten. 36+5 de kontrole gelip gün alıp eve gideceğimi bekliyordum taa ki doktorum ağrılarım nedeni ile yatış verene kadar. Neyse ben yattım ama doğum olacak diye bişey demedi kimse bana sancılarım çıkınca beni acil sezeryana aldılar. Yanımda kimse yok tek başıma ameliyata girdim. 17 ‘ de bebeğim dünyaya geldi bende 19 da ameliyattan çıktım. Ve bugün inşallah sorun olmazsa taburcuyuz🥹 Darısı sağlıkla bebek bekleyen bütün annelerime 🙏