Yildiizr Kızlar 29. Haftamdayım. Gün içinde bazen hissediyorum karnımın alt tarafında düzenli aralıklarla kalp atışı gibi bir şey hissediyorum. 5-6 dk sürüyor geçiyor. Sizde de oluyor mu
History5 Yildiizr Hıçkırık oluyor eğer titreme de hissederseniz ileride o da kordonuyla oynadığından kaynaklanır 😊
Elifvolkan2202 History5 yaa bende ne zamandıe bi titreşim hissediyorum sonra duruyor ve bebek hareket ediyor ondan mıymış ya hiç aklıma gelmezdi 😅 Yorumunuzun denk gelişi ❤❣️💕
Yildiizr History5 dunnobeck evet böyle hareket gibi değil kalp atışı gibi düzenli şekilde pıt pıt bir şay atıyor😂🤭
History5 Elifvolkan2202 İlk gebeliğimde merak ettiğim birşeydi bende kıdemliler sayesinde öğrenmiştim aklıma geldi mutlaka merak eden yaşayan çıkar diye faydam olsun istedim 💕💕
dunnobeck Ben de 29.haftadayım ve aynı şekilde düzenli aralıklarla hareket hissediyorum, hıçkırık galiba 🤭