Coskunyagmur
29+2 günlük olduk. Hala karnım yukarı cikmadi. Kasiklarimla göbek deliğim arasında hissediyorum bebegimi. Çok nadiren yukarı tekmelerini hissediyorum. Başı aşağıda 20.haftdan bu yana. Doktora da sormak istemedim. Bı sıkıntı olsa söylerdi sanırım. Benim gibi olan var mı ben mi çok kafama takıyorum 🤔