Duygucoban benimde en baştan beri var di antibiyotik kullandım defalarca sonra kültür yaptı dr temiz çıkınca bi zararı yok dedi ve antibiyotiği kesti. Ara ara tekrar tahlil veriyorum. Eğer kültürün temiz çıktıysa dr a tekrar danış bence. Antibiyotik içme boşa.