tecrubeliiannee Hamilelikte en en en korktuğum başıma geldi yirmilik dışım çürümüş ve hiç farketmedim çok ağrıyor napacagim ben daha 27 haftaligim
sednc0 tecrubeliiannee 20lik dişten çok çektim hamilelikte daha da ağrımaya başladı sanki üçüncü trimestere kadar diş çekilebiliyor diye biliyorum doktorunuza danışın isterseniz
___Ebruli___ tecrubeliiannee bende bu konuda muzdaribim geçenlerde leblebi yedim biraz yedikten sonra dolgum kırıldı kanal tedaviliydi 7 Mart’ta gittim doktorum imza onayı verdi 2 diş çekimi için 13:10 geçe girdim içeriye 4 civarı çıktım çekemediler dişimi kökü eğriymis çıkaramadılar ve cerraha sevk edildim… 24.haftaya kadar halletmem gerekiyor 😶🥺🤧
KumpirsMom tecrubeliiannee dişim değilde çenem ağrıyor benim resmen gece uyurken farkediyorum çok fena bişey rabbim yardımcın olsun 🤲🏻
tecrubeliiannee ___Ebruli___ ben de hep diş etim ağrıyor sanıyordum arkadaki 20 lik dişimi elledim bi baktım yarısı yok hiç farketmemisim
___Ebruli___ tecrubeliiannee antibiyotik yazdı doktor mecburiyeten kullandım ama sadece 2 3 gün ara sıra kökten ağrı oluyor hemen halletmem lazım.diş doktorum 24.haftaya kadar zamanımız var dişimi çekemediler diye travma oluştu bende korku oldu diğer dişi cektirmeyecem doğum sonrasına kalsın dedim
arinmommy benimde bir çürüğüm var 25.haftadayım şimdiye kadar ağrım vs olmadı acaba ne zamana kadar çekim yapılabiliyor biliyor musunuz
Sacideayd Benimde 33. haftadayım ağrıdan haftalarca uyuyamadım çene kulak ağrısıda vardı.İki gün önce film çektirmeden kanal tedavide yaptırdım çektirdimde bir dişimi, doktor tavsiyesiyle bebeğe bir riski yokmuş aksine enfeksiyon bebeğe zarar veriyormuş
Cicekanne68 Sacideayd bebeğiniz nasıl şuanda erken doğma gibi bişey yaptı mı sizde bende şuanda 33 haftadayim ve dişim mahfediyor beni
Elf06 tecrubeliiannee bende diş tedavisi görüyordum megersem hamıleymısım korunuyorduk bide suprız oldu yanı anlayacagın ne antıbıyotuklar anestezıler falan kullanmıştım bakalım her hangı bı sıkıntı gormedıler ama yınede içim rahat degıl
___Ebruli___ tecrubeliiannee ben 19 haftalık iken gitmiştim doktorumda imza onayı verdikten sonra tekrar diş doktoru ile görüştüm diş tedavisi bizim bizim son işlem 24.haftasinda bitmesi gerekiyor dedi