Beybii34 bende 11 haftada yaşamıştım az miktarda lekelenme. Kanama alanı varmış iğne ve hap verdi doktor. Mutlaka muayene olun sebebini bulsun doktor. İhmal etmeyin. Gebelikte hiç bi kanama normal değil. Adet sancısı bende de oluyor dönem dönem rahim büyümesinden dedi doktor ama sizde de aynı sebepten midir bilemem sormak lazım