MelikeBodur 20 gün kızıma 😍😍😘 ama daha erkende olabilir çatı muayenesi yapılmadı daha sezeryan da olabilir dedi doktor hayırlısıyla olsun inşallah allah hepimizi tek nefeste sağlıkla kurtarsın inşallah herkese bol şanslar 🤲♥️☺️
MelikeBodur Çatı muayenesi 37-39 haftaları arasında yaparlar bazı doktorlar da NST de ağrı-sancı çıkınca yapıyor belli olmuyor o yani doktoruna göre değişiklik gösterir
Asii [bilinmeyen] hazırlık bitti sayılır Allah çevremdeki herkesten razı olsun nasıl da el birliğiyle yardım ettilerse birde baktım eksik minimuma inmiş😍
MelikeBodur Ne kadar güzel gelen Bebişler kısmetli oluyor vallahi ben daha hiçbir masraf yapmadım hiçbirşey almadım anneannesi herşeyini yaptı çok şükür eksik kalanları da konu komşu alıyor maşallahı var kızımın kısmeti bol Allah herkese nasip etsin böylesini inşallah ☺️🤲
Yilmazfatma marven maşallah sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin yüce rabbim yalancı sancilarim var ama tedirginim 😥😥
marven Yilmazfatma ben hiç anlamiyorum ya sadece sag tarafimda bi aci gibi bi sey var onun disinda bi de bebek assa baski yapiyo:/ boyle mi oluyo
MelikeBodur DidemHafsa aynen canım benim 20 gün her an gelecekmiş gibi his var bende de heyecanlı stresliyim ilk Doğum bir de ☺️
yyhulya 39 yazıyo artık kızıma kavuşmam için 😊 ama günlerini geçirmez inşallah bebişlerimiz 😍 Allahım hayırlısıyla eylendirmeden kavuştursun yavrularımıza 🙏