Kızlar bugün itibariyle 37+0 olduk. Cuma günü biraz iri bebek önden gidiyo demişti doktor. Erken doğmasına sebep olur mu dedim yoo dedi. Yaklaşık 2-3 saattir bebeğimde bi hareketlilik arttı. Sürekli hareket halinde uyku uyuyamıyorum hareket ettikçe. Sanki eli afedersiniz alt tarafımda her an çıkıcak gibi. Bi sağ tarafa bi sol tarafa toplanıyo resmen. Sağa yatsam öyle sola yatsam öyle. Yattığım yerde sanki bişey akıcak gibi hissediyorum ıslaklık gibi lavaboya gidiyorum idrarımı yapıyorum akıntı geliyo hamileliğimin başından beri var. Bazen azalıyo bazen artıyo. Sizce neden olabilir bu alt tarafımda baskı eli çıkıcak gibi his kanala mı girdi acaba. Cuma günü randevumuz var gebe polikinliğine ve perinatoloji maternal bölümüne iri ve böbrek genişliği için sürekli takip altındayım şekerden şüphelendiler 30 . Haftada şeker yüklemesi yaptırdım bişey çıkmadı suyu fazla diye. Sonra normale döndü suyu Cuma günü yine suyu fazla açlık tokluk ver dedi sonucunu cuma günü haftaya göster dedi açlık 95- tokluk 96 çıkmış yemek ye 1saate gel kan ver demişti yine yüksek değil.