34+3 haftalıkken sancılarımda vardı erken doğum tehtidi ile yatırıldım. Sancıları durdurmak biraz daha bekleyebilmek adına. Sancılar dursun diye ilaçlar iğneler yapıldı, bebek için ciğer geliştirici yapıldı.açılmam yoktu. İlk günkü yapılan ilaçların etkisi ile tüm gece sancı sıfır olarak ilerledi sabah 7 civarında bağlanan nst de sancılar tekrardan çıkmaya başladı ve açıklığım 1 cm olmuştu artık her nst de düzenli ağrı çıkıyordu öğlen 3 e kadar birşey yapılmadan beklendi 3 de açıklık muayenesine göre ilaç verilecekti aynı zamanda da bebeğin ciğer gelişimi için yapılan iğnenin etkisi 48 saatte gözüktüğü için bir gün daha beklemesinide istiyordu doktorum 3 de bakıldığında hala 1 cm di açıklığım sancı durdurmak için son bir tane hap verildi ve yarın sabah ki sancı durumunu bekliyoruz şuan sancı durulursa eğer eve gitme durumu olabilir ana durulmazsa önce normal denenip olmazsa sezeryana alabiliriz dediler böyle olup sancısı durulan açıklığı durulan oldu mu acaba? Olduysa da ne kadar sonra tekrar başladı eve gidip farkedememekten de korkuyorum