sryldzzz 22 haftalık hamileyim çoğunu tuttum zorlandığım gün neredeyse olmadı ama eşim tutma yeter diyor
Parinas sryldzzz 16 haftalığım tutuyorum bende baştan beri. Eşimde söyleniyor tutmasan mı diye. Dün tansiyonum düştü gibi oldu oturunca geçti tabi hemen ağzıma birşeyler sokuşturmaya çalıştı boz hadi diye 😀bu erkekler böyle hep demekki
Elif193465 sryldzzz 26 haftalık oldum ara ara doktor kontrolüne gidiyorum 1 tane tek yedim sahura uyanamadım çok şükür hepsini tuttum rahatsız olmadım bebeğimde gayet sağlıklı
Kvsr46kvsr sryldzzz 17.hafta bende tutuyorum başından beri, iki tane tutmadım birinde kalabalık misafirim vardı diğerinde doktor kontrolüm. Onun dışında gayet iyi geçiyor.
Gazell1gazel Bende 10 haftalığım ve oruç tutuyorum çok şükür dayanabiliyorum ama kendimi hiç yormuyorum gün içinde
Nutella- 25 haftalığım ve başından beri tuttum bir sıkıntı yaşamadım şükür, zaten bütün gün evdeyim geç uyanıyorum o zorluğu hiç hissetmedim şükür, bir de iftar ve sahur arasında bol bol su tüketiyorum