Bence devlette doğum yapmak güzel bi hastaneye ve doktorundan çalışanına kadar şans işi. İyilerine denk gelmiş memnun olan çok var ama bir o kadar sorunlar yaşayan da var. Ben hamileliğimi öğrendiğimden beri özele gidiyorum, doğumum da orada olacak nasipse. Doktoruma her saat ulaşabilmek, yanındaki asistanına hastane personeline kadar güler yüz ve anlayış görmek, testlerin tahlillerin hızlıca halledilebilmesi, hastanenin tertip temiz ve düzen içinde olması, doğum odalarının otel odası gibi konforlu olması ve ziyaretçi kısıtlaması olmaması, son olarak da eşimin de doğuma girecek olması. Bunların hepsi benim için önemli detaylar. Gerisi size kalmış.