Serrasmsk Kelebek671 ben pahalı şeyleri alıp o yükten kurtuldum bez falan zamanla alınıyor bence ama odasını besigini arabasını ana kucağını falan aldım bir anda diğer at kıyafeti bitirdim komple simdi son aydayim kozmetik medikal ürünler kaldı maddi açıdan da iyi yönetim bu şekilde
Yogurtlupilav Kelebek671 bebek arabası+1 dolap+anne yanı yatak ve ana kucağı ilk başta şart olan kalemler.. gerisi hallolur
Asilzedemom Kelebek671 canım durumun varsa ilk mobikyalarini al benim fikrim ben ilk oğlumda almadım ikinci olacak ve ilk dolap ve bebek arabası aldım taksitle iyi oldu bize Haziran ödemeli yaptık bir tık fazla oducez ama hiç olmazsa yavaş yavaş öderiz bir anda ağır geliyor ilk oğlumda da kendi sigonyerimi kullandım dolap yerine besigide mobilya beşiğidi karşı komşum biraz geç anne olunca ben bunu almiyayim size vereyim dedi bizde olur dedik onj kullandı ama onu getiremicez çok uzak malesef oyun parkı vardı onun içine besigin yatağını yeni almıştık onuda ona koyucaz ikincihi öyle halledicem kıyafet de 10 kadar takım olsa yeterli oluyor 0-3 ay bezde indirime girince aldık ben ilk 3 ay pamukla silevegim icim son ay pamuk alicam kendine kıyafet almayı unutma ama
Talentedmom Kelebek671 cinsiyet belli değil ise ;göğüs pompası,burun aspiratörü,alt açma örtüsü,bebek bakım çantası,bebek bezi organizeri,ateş ölçer eğer odası olacaksa büyük eşyaları alıp koyabilirsiniz