aleynakrks ben oğlumu doğuracapımda dr um çatımın çok uygun olmadığını %50 ihtimal old söylemişti. Denemek istiyorum dedim. 41+4te dr un verdiği suni sancıyla 8-9 saat 6 cm açılma ile, sezeryan oldum. Çünkü oğlum elleriyle geliyordu:) dr um çevirmeyi denedi ama olmadı ve suyumda patlamıştı tabi. Sezeryan sonrası 1 an bile acı çekmedim yemin ederim. O çektiğim doğum sancıları belkide sezeryandan sonra çekeceklerime kefaret oldu derim hep🥲 sonra ikizlerimiz doğurdum hamd olsun. Tabi direk sezeryan, tek yumurtalar. Çift olsada ikize cesaret edemezdim.
Çook zordu 🥲 ama geçti❤️ şimdi yine hamileyim, dr um çatın çok müsait değil %50 olur normal doğum derse, sizce dener miyim? Tabiiki evet❤️ suni yada kendiliğinden gelen, bana fark etmez o sancıyı yaşamak bambaşka güzel bir duygu🥹🥹 demeyin insan sancıyı sever mi diye, çok başka. O an umud etmek, çabalamak, dik durmaya çalışmak öyle kıymetli ki