Ardakumsal Kızlar pokos olup combinol kulllanan var mı adet oldunuz mu kendiliginizden veya ne etkisii var bilgilerinizi yazarmısınız ?
minikpanda0_ Ardakumsal ben kullanıyorum combinol pcos değilim doktor yumurtalıklarımı beslesin diye verdi 10 aylık evliyim gebelik oluşmadığı için bu takviyeyi verdi adetime 5 gün var 4 gündür kasık ağrım var inşallah vesile olur bu takviye
Ferise34 minikpanda0_ merve Hanım combinol kullanarak mı hamile kaldınız? Yoksa başka bir şey denediniz mi
minikpanda0_ Ferise34 hayır combinolu bırakmıştım hiçbir şey kullanmadığım zamanda hamile kaldım kafamdan sildim gebeliği takmadım yumurtlama günlerini takip etmedim o ay hamile kaldım