pnar-06 Newwel 10 gün günüm geçince öğrendim canım 2 hafta geriden geliyoduk 14 haftalığım ve günümüzü 1 hafta yakaladık
Gulsahs Newwel ben reglimin 3 gün gecikmesiyle öğrendim geç döllenmeydi 1 hafta hep geriden geliyordu şuan haftasıyla uyumlu gidiyor
MAHPARE Newwel benım adet 1 ay gecıktı ki 5 hafta dedi doktor ve ultrasonda gorundu, 10 gün gecikmede beta 0.100 du yanı negatıftı ama bekleyınce yavaş yavaş yukseldı, tabi 25 gün 1 ay sonra anca belli etırdı kendını
AybenYB Newwel adetimin 1 hafta gecikmesiyle öğrendim, 1 hafta kadar geç döllenmiş son adet tarihimle haftam uyuşmadı
Mirhas33 pnar-06 benimde 2 gün gecikti reglim bu gün kan verdim 20 çıktı 2 defa kahverengi akıntım oldu inşallah güzel ilerler
Elome Mirhas33 ben ilk gebeliğimde 13. Gün 58 ile öğrendim kimyasal oldu bu sefer de regl günü 0 çıktı pazartesi bekliyorum olmazsam tekrarlicam
Merymiu Benim de ilk gebeliğim de 2 gün gecikme 16 ile öğrenmistim ama kimyasal oldu malesef, şimdi 3 gün gecikmedeyim bugün kan verdim negatif bı umut geç döllenmedir umarım diyorum rabbim hepimize nasip etsin inşallah 🙏🏻
MujganisMom MAHPARE Merhabalar benimde değerim hep 0 küsürlerde çıkardı dün verdim 2.4 çıkmış acaba geç döllenme olabilir mi düşünceniz var mı kafam çok karışık. 🥺 Gecikmenin de birinci haftasındayım yani.
MAHPARE MujganisMom olabilir bilrmicem ki şimdi, ama benım ki anlattığım gibi 25-30 gün gecikti ki ultrasonda göründü
MujganisMom MAHPARE Aynen öyle her ihtimal olabilir zamana bırakıp bekleyeceğiz artık elimizden bir şey gelmez. 🧡
rmysanur0919 Newwel reglime 10 gün vardı beta değerim 74tü 5 haftalıktı ama kese vs hiçbirşey görünmedi 7.haftada keseyi gördüm 9.haftada ilk kalp atışını duymuştum şuan 38.haftadayız