Kızlar selam. Ovülasyon testi kullanmıyorum. Regl uygulamasına göre yumurtlama günüm 14üydü. Gerçekten de o gün akıntı oldu (bat 30 mart bu arada). Ama hâlâ ara ara akıntı oluyor. 2 güne bir değerlendirmeye devam ediyorum ama ne zaman şimdi benim yumurtlamam nasıl anlarım? Akıntı olduğu gün yumurtlama sonraki gün çatlama mı oluyor? Bugün de akıntı oldu mesela. Neye yormam gerekiyor? Bu konuları hiç bilmiyorum, bir bilen açıklayabilir mi?