Nur230198 26+3 haftalık hamileyim bikaç gündür nefes darlığı çekiyorum rahat bir nefes alamıyorum özellikle akşam yemeğinden sonra karnımda hem gerilme hemde nefes almakta güçlük çekiyorum varmı benim gibi bu durumları yaşayan 😕
hilalccc Nur230198 26+4 üm nefes alamıyorum midem de aşırı baskı hissediyorum az yemek yedim ama midem hala şiş yürüyüş yaptık geldik eşimle mideme biri sanki taş bağlamış gibi 🥲
Sumeyye_28 Ben de 26+3 üm yemek yiyeli 4 saat oldu hala çatlayacak gibiyim nefesim batıyor resmen inşallah normaldir bu durum
Nur230198 hilalccc aynen yemek yedikten sonra içyediğine bin pişman oluyorsun🥹hem şişkinlik hem nefes darlığı hem ağrı ekleniyor açken vallahi daha rahatım yemek yemeğe korkar oldum bende🥹
EbSa Maalesef azda yesem aynı durum bendede var aç karnına bile yaşıyorum bu durumu anlayamadım gitti ilk gebeliğimde hiç yoktu ne oluyor diye düşünüyordum ama çok varmış demekki benim gibi olan 🤦🏻♀️ şuan 25+4 yani 9 aylık olunca ne yapacağız ki 🤦🏻♀️