Ekim ayında preglemsi geçirdim bebeğim 6 aylık doğdu ve vefat etti. Proteğin kaçağım vardı bu yüzden gelişim durmuştu. Kordon bağımda koptu. Tansiyonlarım çok yüksekti buyuk tansiyon 21 ile doğuma alınmıştım nabzım 40 a düşmüştü şuan tekrar bebek istiyoruz. Polikistik overden tedavi görüyordum bebeğim aşılama ile olmuştu böyle bir durum yaşayan varmı. Varsa ne kadar süre sonra bebek düşündü yada bebeği oldu nasıl bir süreç oluyo bilgi verebilir misiniz?