Dmrgzm Kızlar bat 19 şuan lekelenmem oldu 2 damla ve devamı gelmedi sizce yerleşme kanaması olabilir mi ilk defa böyle oldu normalde adet günümde kanamam başlar böyle lekelenme yaşamam
melikedelibas @Dmrgzm Yani oladabilir adet gununuz gelmis test yaparak ogrenebilirsiniz guzel sonuclar ciksin insallah
Dmrgzm melikedelibas evet adet günüm geldi ama şüpheye düştüm biraz gelince tam geliyor çünkü leke olarak kalmıyor
Dmrgzm Nazsuuu maalesef yok ama sabah da böyle olursa yapıcam inşallah hamileyimdir kızlar lütfen dua edin