Dlkkdr6431 aayyy benimde ayın 13ü çatlama oldu.28i regl günüm 🥲benimde sağda hafif hafif tatlı sancılar oluyor varla yok arası.Ama psikolojik diye takmamaya çalışıyorum ,bugün testlerim geldi yarın sabah yapsam mı yapmasam mı diyorum ama duramam büyük ihtimalll 🥹🤪😅