Merhabalar, 2. Trimester döneminde diş tedavimi tamamladım ancak çekilen bir dişimin kökü içerde kalmış. İki aydan fazla bir süre oldu çekileli ancak yeni patlak verdi inanılmaz ağrı çektim ve yüzüm şişti. Doktor Largopen ilaç yazdı ve cuma günü gel kalan kökü alalım diyor. Şimdi 28. Haftadayım çok çaresiz kaldım her doktorun görüşü farklı. İltihap cumaya kadar geçmezse de dişi aldırabilir miyim? Ne yapacağım bilmiyorum başına gelen var mı?