kocisininprensesi Dillej doktora gitmelisin haftana göre antibiyotik tedavisine başlayabilir. Ama kendine doktoruna sor o dişinle sarımsak çiğne beklet hem iltihabı alıyor hem ağrıyı. Çok geçmiş olsun