Arkadaşlar 32+0 olacağız yarın, hastane çantamı hazırladım sayılır ufak tefek eksikler dışında. Sizce erken mi olmuş?
Bide bilmediğimden soruyorum,kıyafetleri yenidoğan sabunuyla 30da yıkayıp iyice buharla ütüledim. Dezenfekte olmuşlardır değil mi? Bide bütün kıyafetleri yıkayıp ütüleyip şimdiden kaldırsam doğuma kadar pislenir mi? Yardımcı olacak kimsem olmadığından ağırlaşmadan hepsini tek başıma yapmak istiyorum 🥹