Merveeslem00 yani anlatacaklarım çok hoş şeyler değil, ama çok nadir yaşanan bir durum, genel olarak sorunsuz bir doğum yapıyorlarmış parkreata olanlar. Yani %99.9luk kısmı sorunsuz rutin doğum diyebiliriz benimki 0.1 lik kısmı. 23.haftada plasenta parkreata teşhısı kondu, perinatolıjiye yönlendirildim rahim ve mesane yapışmasi görüldü, suyumda çok fazla olduğu anlaşildi, sonra damarlaşmalar başladi plasenta ile rahim ve mesaneye, 31. Hafta yatiş yapıldı, günlük ultrason nts kontrolleri 32. Hafta %80 e varan sancılarım çıkmaya başladi, doğuma aldılar sabah 9 da saat 13 30 da doğumdan odama geldim, gögüs altından rahim üstüne kadar kesmişler dikine, balon takmışlar, kanamayi durdurmak için rahimi almamışlar, aşırı ağrım vardı bağrışlarima tüm doktorlar geldi bir cihazla morfin vermeye başlarladilar, saat 15 30 gibi yoğun bir kanama başladi, doktorlar tekrar geldi, bağriş seslerini hatırlıyorum eşimin ağladiğini birde ameliyat haneden sedye getirin taşikardiye girdi kaybediyoruz sonrası yok bende. Tekrar ameliyata almişlar, malesef damarlar patlamış, rahmimi almişlar bu sefer saat 8 gibi çıkmışım ameliyat haneden, yoğun bakımda gözlerimi açtim, epikriz raporunda 19 ünite kan 20 ünite bilmem ne 5 ünite başka birşey poşet poşet serum verildiği yazıyordu. Dikişlerim zımba dikiş en kötüsüde buydu galiba vücud görselim çok kötü bir hal aldı. Günler sonra taburcu olurken doktorlar son yıllardaki en zor hastamızdın bizi çok uğraştırdın bir kurban kesin diyerek taburcu ettıler. Toplamda 57 günlük hastahane sürecim oldu. Bebeğimin kalbi doğumda durmuş, entübe edildi, 39 gün oda yoğun bakımda kaldı. Bu dediklerim belki milyon doğumda 1 olan şeyler, siz iyi düşünün, sadece her rahim yapışmasi dedikleri gerçek olmuyor, ultrason çok yanıltıyormuş benimki farklı bir durumdu, prof. Doktorlar baktı hep tam PAS dediler asistanlar hiç muayene etmedi kaç kere heyete çıkarttılar. Yani en baştan çok riskliydim. Doktorlar her zaman en kötü sahneyi size söylüyor korkmayin içiniz rahat olsun. Hastahane sürecinde parkreata teşhisi ile sorunsuz doğum yapan onlarca hamile gördüm