Mrvhrgn Cuma günü sezeryan doğumum var bugün kahverengi akımtım oldu sıkıntılı bir durum mu acaba tecrübeli annelerden yardım istiyorum
Pelnztrk Mrvhrgn 38+4 üm perşembe sezeryanım var bende öyle birşey olmadı normal akıntı dışında. Belki büyük tuvaletiniz sonrası bulaşmış olabilir mi silerken akıntı ilede kahverengimsi olmuştur. Gözlemleyin sabaha kadar olmadı yarın doktorunuza danışın
Lidyaumay Kanama yada kahverengi akıntıda gel diyordu doktorum istersen bi arayıp sorabilirsin başka şikayetlerinde varsa
Anonimanonim Serrasmsk bebekte herhangi bir gerişim geriliği yoksa hiç korkma erken değil benim doktorum perinatolog 34ten beri gelsin artık diyo Nasıl açılman sancın var mı?