gammzeeaa sünnet doktorundan çok hastane ortami olması çok önemli, sünnet yapan kliniklere lütfen götürmeyin ani müdahale durumlarda , müdahale uzun sürer ekipman olmadığı için biz hastane olması yoğun bakım olmasını gene de tercih ettik. Ve anakradaysanız medicana da yaptırmıştım. 1,5 yaşında yaptırmak zorunda kaldık kalbinde üfürüm vardı doktorlar izin vermedi ufakta olsa anestezi alıyorlar çünkü. Çıkınca yarası çabuk iyileşti ama ameliyathane soğuk olduğu için üşüttü 2 hafta hastalıkla uğraştık. Onun dışında sünneti anlamadı bile büyük olmasına rağmen. Ama klinik değil lütfen hastanede yaptırın.