betic Ya ilk trimester dönemi bitince biraz rahatlamıştım Her gün defalarca olan kusmaları en azından azalmıştı artık kusmadığım günler falan oluyordu ama birkaç gündür her gün kusuyorum yine korkunç neden böyle oluyor var mı bir tavsiyeniz öneriniz ya doğru düzgün yemek Yiyemiyorum yine :(
cerengeredeli betic 21 deyim geçen hafta falan bir gece almadım ilacı ertesi gün gecesine hastanelik olacak duruma geldim 🥹 bu akşam yine almiycam inşallah iyi olurum yarın. Doktorunla bir görüş olmadı ilaç falan verir
Imasleeper betic prilamsız zor geçer gece 2 tane sabah 1 tane için 1-2 hafta sonra bünye alışında gece 2 tane içmeye devam edin doğurana kadar
Ronza 25 haftalık oldum hala mide bulantısı kusma devam ediyor hamileliğimden beri midemde yanma var zor geçiyor