Nz1 Kızlar yarın kontrolüm var. Cinsiyet ile ilgili yorum yapılabilmesi için çok mu erken? Siz kaçıncı haftada öğrenmiştiniz? 😇
Tugcemiss- Nz1 bgun ogrendim 16+6 genellikte 16 haftalikken net belli oluyor oglumuda o hafta ogrendm simdi kızimida 💖
Dmttthemum Nz1 benim doktorum söylemedi hala bilmiyorum 16 haftadan önce göremem dedi bir dahaki kontrolü bekleyeceğim