Merhaba bugün 5+5 günlük hamileydim ve ilk kontrolüme gittim doktor karnımdan ultrasonla baktı ve sadece keseyi gördü 9 gün sonra tekrar gel kalp atışını o zaman duyacağız dedi ama ben yine de biraz panik oldum. Sizce normal mi? Kesenin ölçüsü 1.12 cm sanırım. 