Whonred merhabalar, benim şişlik hissim geçti şükürler olsun ki 🙏🏻 inşallah sizinde bir an evvel geçer. Kaç haftalık oldunuz benim şu an 29+5. Ama kötü haber bulantılarım ve çıkarma hala devam ediyor mutlaka iki günde bir bunu yaşıyorum eskisi kadar şiddetli olmasada. Umarım sizinde bir an önce normale döner 💕