EsoMom_ 3 kez bana yalancı sonuç verdi artımed. 2 kez üst üste yani. Kan vermeden sevinme kuzum, artımed mimli bi marka. Son yorum yaptığım başlıktan bakabilirsin dün gece test yapan arkadaşın sabah kan testi negatif çıktı maalesef. Sadece o değil forumda da aratırsan yüzlerce artımed hatası görürsün. Ben kendimin de başına geldiği için özellikle artımed görünce aman diyorum kan verin öyle heveslenin, inşallah senin yalancı değildir sonucun. Sabah kan verip kesinleştir ♥️