Aysunnnarcn Kızlar yine ben dün test yaptım pozitif çıktı bugün kan verdim sonuç daha çıkmayınca yine test yaptım
Pelnztrk Aysunnnarcn var görünüyor canım tebrik ederim🥹 kan sonucun çıkınca daha net anlaşılır buraya da at bakalm
Der_yaa Aysunnnarcn hayırlı olsun canm var gibi bence sağlık ocağında verdiysen sabah 7 gibi sisteme düşüyor
Minikbebis1 Aysunnnarcn inşallah vardır canım neden çıkmadı ki e nabıza güvenme bazen düşmüyor benimkisi düşmemişti
Aysunnnarcn Geçti günüm ben geçen ay 10 şubatta rahim filmi çekildim bu ay regl olsaydım gidecektim hasteneye olmadım işte
zehranurates Aysunnnarcn bence var canım hayırlı haber alı İnşallah e-nabız’a girdiğinde Beta hcg de i artış olduğunu gör. Sağlıcakla kucağına almayı nasip et 🫶🏽 sadece sıhhat ile alalım evlatlarımızı kucağımıza ♥️🤲🏽🫶🏽
asli0101 Aysunnnarcn var gibi duruyor inşallah hayırlı haberler alırsınız sağlık ocağı yerine acile gidip verirseniz 1 saat kadar sonra çıkıyor imkanınız varsa tabi
Onurbanuu Aysunnnarcn e nabızda referans dısına bı bakın veya goggleden gırınce bıdaha bı bakın bazen dusuyor
BebegimVeBenn_ Aysunnnarcn bende saglık ocagında sabah 10 da kan vermiştim geceye kadar artık e nabıza girmekten gözlerim şaşı olacaktı nerdeyse baktım sonuç çıkmıyor yattım sabah 5 de kalktım bi bakayım dedm sonuc cıkmıs cok zor oluyor beklemek ya🥹😂