pinar_5 Happy_days bana yatmadan bi iki saat önce iki tane almamı söyledi doktor yani bu zamanlamaya bakarsak tok olur gibi ama doktorunuzun söylemesi lazım aslında.
Sena1359 Happy_days bana da doktorum eğer sabah dokuzda içtiysen akşam yine dokuzda içmen gerekiyor saatlerine dikkat et demişti
Happy_days pinar_5 Yarın 5.günüm sabah akşam olmak üzere içicem sonra ilaç bitecek . Ovulasyon testi yapmaya başlıcam canım ama sabah erken bir şey yiyemiyorum nete baktım fark etmez diyor yok veya aç bende yine sorayım dedim buraya
pinar_5 Happy_days benim doktorum gece yatmadan iç dedi valla ben öyle yaptım aslında doktora danışsanız daha iyi olur
Happy_days pinar_5 Yok ki randevu özele de gidemem canım zaten ilaç bitince ful tatilde olcam Nisan ortasına kadar. Kafam dağılır sadece akışına bırakırım